tel.: +420 519 323 050

Ztracená Břeclav-šifrovací hra

Vydejte se objevit zajímavá místa města Břeclavi prostřednictvím nové šifrovací hry "Ztracená Břeclav". Pomocí šifer, logických úkolů a tajemných předmětů Vás provede hra zajímavými místy a seznámí Vás s příběhem s ním souvisejícím.

Veškeré informace naleznete na https://trails.cryptomania.cz/ztracena-breclav/ nebo v brožuře Ztracená Břeclav.

 

 

Herní brožuru si můžete  vyzvednout v Turistickém informačním centru v Břeclavi, pavilonu v parku či při návštěvu objektů MMG Břeclav  (muzeum pod vodárnou, synagoga a Pohansko).

Nebo si ji stáhnout a vytisknout ve formátu brožury či připravenou k tisku na formátu A4: 

 
https://trails.cryptomania.cz/ztracena-breclav/wp-content/uploads/sites/54/2021/04/ztracenabreclav-brozuraA5.pdf
 
https://trails.cryptomania.cz/ztracena-breclav/wp-content/uploads/sites/54/2021/04/ztracenabreclav-brozuraA4.pdf

 

 
 
Dále jsou brožury k dispozici v denním baru Dvůr a kavárně Café Hostina. 
 

Vstupné

Synagoga 50/25 Kč
Zámeček Pohansko 50/25 Kč
Lichtenštejnský dům 50/25 Kč
Zámecká věž 40/20 Kč

Než budete pokračovat

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Cookies - nastavení

zavřít

Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.

Správa předvoleb souhlasu

Nezbytné cookies

Bez nich se web neobejde. Zajišťují, aby vše fungovalo, jak má.

vždy povoleno

Marketingové cookies

Shromažďují informace, které pomáhají k lepšímu přizpůsobení reklam vašim zájmům.

Personalizační cookies

Se zapnutým personalizovaným cílením budeme zpracovávat informace o vašem chování na webu. Díky tomu jsme vám schopni nabídnout to, co vás zajímá.

Analytické cookies

Pomáhají nám zjistit, kdo navštěvuje náš web a jak ho lidé používají. Díky těmto datům můžeme efektivně pracovat na vylepšování obsahu i funkčnosti.