26.08.2014 - 30.08.2014
Již se stalo tradicí, že Městské muzeum a galerie Břeclav připravuje pro děti ve věku od 5 do 12 let na poslední srpnový týden tzv. Muzejní dílničky. Od úterý 26. 8. do pátku 29. 8. 2014 mohou rodiče vždy od devíti do jedenácti hodin „odložit“ své dítko do rukou muzejních pracovníků. Letošní léto v MMG Břeclav je věnováno Josefu Ladovi, a tak i v letošních dílničkách jsme se nechali tímto tématem inspirovat a vytvořili zajímavý výtvarně-dramatický program. Postupně si děti vyzkouší vyrábět Ladovu vesnici z papírmaše, kresbu dle šablony na tričko, zhotoví si známé postavy ze slavného Ladova Mikeše či hračky z recyklovatelného materiálu. Součástí poplatku za dílničku (symbolických 50 Kč/den) bude také vstupenka pro děti na samotnou výstavu a dramatické aktivity v dílně U kocoura Mikeše. Podrobné informace o Muzejní dílničce získáte na webových stránkách muzea. Akce je kapacitně limitována, v případě zájmu doporučujeme včasnou rezervaci.
PhDr. Alena Káňová
ředitelka
Městského muzea a galerie
Muzeum pod Vodárnou | 60/30 Kč |
Synagoga | 60/30 Kč |
Lichtenštejnský dům | 60/30 Kč |
Zámecká věž | 50/30 Kč |
Zámeček Pohansko | 100/50 Kč |
Dny s archeologem na Pohansku | 150/80 Kč |
Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.
Snažíme se náš web neustále vylepšovat. A k tomu potřebujeme data. Sbíráme je pomocí cookies, které nám pomáhají analyzovat návštěvnost a následně přizpůsobit obsah a reklamu. Pokud se sběrem cookies nesouhlasíte, klikněte zde.
Nezbytné cookies
Bez nich se web neobejde. Zajišťují, aby vše fungovalo, jak má.
Marketingové cookies
Shromažďují informace, které pomáhají k lepšímu přizpůsobení reklam vašim zájmům.
Personalizační cookies
Se zapnutým personalizovaným cílením budeme zpracovávat informace o vašem chování na webu. Díky tomu jsme vám schopni nabídnout to, co vás zajímá.
Analytické cookies
Pomáhají nám zjistit, kdo navštěvuje náš web a jak ho lidé používají. Díky těmto datům můžeme efektivně pracovat na vylepšování obsahu i funkčnosti.